uber-testimonial-800x500.jpg 


Tork Vision Schoonmaken biedt betere schoonmaakkwaliteit, verbetert klanttevredenheid en vergroot de betrokkenheid van het personeel

Schoonmaakbedrijf La Providence heeft de facilitair management-oplossing Tork Vision Schoonmaken toegepast bij Uber in Parijs en de resultaten zijn indrukwekkend. De kwaliteit van het schoonmaken is niet alleen verbeterd, ook wordt er efficiënter schoongemaakt en zijn de werkomstandigheden van het personeel verbeterd.
 
Tork Vision Schoonmaken* heeft de schoonmaakindustrie gerevolutioneerd. Het biedt een geheel nieuwe manier van werken, verbetert de schoonmaakknormen aanzienlijk en voegt waarde toe aan het werk van het schoonmaakteam. La Providence heeft deze innovatieve oplossing gekozen voor zijn klanten. “Het komt overeen met onze digitale strategie met als doel om de servicekwaliteit te optimaliseren, de werksituatie van onze medewerkers te verbeteren en de motivatie te vergroten. Dankzij de verzamelin van gegevens in realtime, hebben we een helder beeld van de doorstroom en activiteiten van de locatie. We verbeteren de efficiëntie, kwaliteit en operationele prestatie,” legt Hicham Bouayad uit, Business & Digital Project Director bij La Providence. 
 
Schrap onnodige taken
Voor Diane Sinald, Janitorial Account Manager bij La Providence, betekent Tork Vision Schoonmaken betere organisatie van het werk. “Het voorkomt onnodige schoonmaak- en dispensercontroles, zodat de teams efficiënter kunnen werken.” Dit wordt bevestigd door Rousna Dumond, schoonmaakster bij La Providence. “De software is heel overzichtelijk en eenvoudig te gebruiken. Via de intuïtieve kleurcodering en realtime informatie, vertelt de software mij precies waar er schoongemaakt of nagevuld moet worden. Het is veel handiger en comfortabel.”
 
Een positieve invloed op personeelsbetrokkenheid en gebruikerstevredenheid
Tot op heden werkt La Providence op zes locaties met Tork Vision Schoonmaken*. Hier verzenden 1.183 verbonden apparaten realtime informatie over de schoonmaak- en vulbenodigdheden. De nieuwste klant die zijn voordeel haalt uit Tork Vision Schoonmaken* is het grote kantoor van Uber Europe & Middle East in Parijs. Voor Pascale Porée, Regional RUN Manager - West & South Europe bij Uber, is het belangrijk om “altijd het welzijn van onze medewerkers en bezoekers te kunnen garanderen door een werkomgeving van zeer hoge kwaliteit te bieden. We geven ook om ons schoonmaakpersoneel en willen dat hun werk zinvoller wordt. Tork Vision Schoonmaken* biedt dit allemaal. Ik gebruikte de software al bij het vorige bedrijf waarvoor ik werkte, en het leek me meer dan logisch om het ook bij Uber toe te passen. Dankzij de software zijn we proactiever. Het is een win-winsituatie: medewerkers zijn zeer tevreden over de hoge servicekwaliteit en ons schoonmaakpersoneel kan effectiever en comfortabeler werken.”
 
“Het is belangrijk om altijd het welzijn van onze medewerkers en bezoekers te kunnen garanderen door een werkomgeving van zeer hoge kwaliteit te bieden.”
Pascale Porée, Regional RUN Manager – West & South Europe bij Uber
 
“Omdat gegevens in realtime verzameld worden, hebben we een helder beeld van de doorstroom en activiteiten van de locatie.”
Hicham Bouayad, Business & Digital Project Director bij La Providence
 
 
 
*Tork Vision Schoonmaken had hiervoor de naam Tork EasyCube®.
Uber
"De software geeft precies aan waar er schoongemaakt of gevuld moet worden. Het is veel handiger en comfortabel."
Rousna Dumond, Schoonmaakster bij La Providence