LordoftheFries Rectangle.jpg

Wie wat spaart, die heeft wat. Met Tork Xpressnap® wordt meer bespaard dan alleen tijd bij Lord of the Fries.

Lord of the Fries is een van de eerste fastfood franchises met een betrouwbare vegetarische en milieugerichte aanpak. Het is een nieuw concept met winkelontwerpen die aansluiten op zeer eigentijdse, jonge profielen en klanten.

In de woorden van Managing Director Sam Koronczyk: "Duurzaamheid is een belangrijk onderdeel van ons bedrijf. Lord of the Fries is vegetarisch om verschillende redenen. Ook gebruiken we waar mogelijk lokaal geproduceerde producten, mits de smaak en de kwaliteit hetzelfde blijven."
Met zo'n positieve cultuur is het niet verwonderlijk dat de milieuvriendelijke servetten van Tork Xpressnap® dispenser een goede keuze zijn voor Lord of the Fries. "We gebruikten eerst normale (dispenser)servetten – mensen pakten er een heleboel en ze kwamen allemaal in de afvalbak terecht. Het was geldverspilling en zorgde voor onnodig afval. En de servetten werden niet gerecycled." Zoals Sam uitlegt, is "Tork Xpressnap® milieuvriendelijker dan wat we ervoor gebruikten. Het is een beter product en we hebben er ook geld mee bespaard."
 
Servetten van Tork Xpressnap® zijn beschikbaar in versies die 100% gerecycled zijn en nu lokaal (AUS) worden geproduceerd volgens de voorschriften voor facilitaire dienstverleners. De dispenser zorgt ervoor dat klanten slechts één servet per keer pakken, waardoor het verbruik en afval wordt teruggedrongen. Sam vindt ook dat ze de juiste keuze hebben gemaakt: "We gebruiken nu veel minder... bovendien is het een veel fijner servet om te gebruiken." Lord of the Fries gebruikt Tork Xpressnap® servetten die 100% gerecycled en vrij van bleek zijn.
 
Lord of the Fries gebruikt twee soorten Xpressnap® dispensers in alle zeven winkellocaties – dispensers voor op de toonbank en voor op de tafels. Er is keuze uit vier dispensertypes, die allemaal een hoge capaciteit hebben en gemakkelijk zijn bij te vullen. Hierdoor bespaart u tijd en vermindert u de werklast.
 
Bovendien is Xpressnap® voorzien van AD-a-Glance-panelen, die door Lord of the Fries gebruikt worden om binnenshuis hun merk te promoten. "We zullen ze gebruiken voor onze aanbiedingen en speciale menu's. Ze werken goed voor bij de kassa.", vertelt Sam. En nu wordt het nog eenvoudiger door de nieuwe app voor AD-a-Glance, waarmee u online uw eigen illustraties voor de panelen kunt maken.
Lord of the Fries zal in de toekomst meer franchises openen in Melbourne en Sydney, waarna de rest van Australië zal volgen. "We krijgen ook belangstelling vanuit het buitenland", voegt Sam toe. In deze winkels zouden we Tork Xpressnap® blijven gebruiken."

Tork Xpressnap® is milieuvriendelijker dan wat we ervoor gebruikten. Het is een beter product en we hebben er ook geld mee bespaard.

Sam Koronczyk

Managing Director