CleanCare_800x500.jpg 

Tork kondigt lancering van de Tork Wasstation Dispensers aan om huidige hygiënestandaarden te verbeteren

2021-10-29
 
 
82% van productiemanagers kampt met vertragingen in voedselverwerking door het niet naleven van hygiëneprotocollen.
 
De controle over voedselverwerking, een industrie met al strenge normen, is het afgelopen half jaar nog meer aangescherpt. Uit onderzoek blijkt dat 82% van productiemanagers alsnog kruisbesmetting zien door het niet naleven van hygiëneprotocollen op de werkvloer. Als antwoord op de voedselverwerking uitdagingen, lanceert Tork de Tork Wasstation Dispenser.  
 
Er is weinig ruimte voor fouten wat hygiëne bij voedselverwerking betreft. Toch blijft het een uitdaging om standaarden te handhaven; 54% van productiemanagers geeft aan werknemers te motiveren om zich aan voedselveiligheid- en hygiëneprotocollen te houden. “Het nastreven van hygiënestandaarden is van groot belang voor productiemanagers. Het kiezen van de juiste hygiëne-oplossingen en uitdagingen aangaan bij het handhaven van hygiëneprotocollen kunnen een groot verschil maken. Met producten zoals de Tork Wasstation Dispenser kunnen productiemanagers de hygiënenorm waarborgen”, aldus Magdalena Konieczna, Senior Product Manager Wiping & Cleaning van Tork. 
 
De HACCP Internationaal gecertificeerde Tork Wasstation Dispenser dient voor: 
 
Het bewaken van hygiëne
  • Vulling met hoge capaciteit, zodat papieren handdoeken altijd beschikbaar zijn
  • Vel-voor-vel systeem, zodat medewerkers alleen aanraken wat ze gebruiken
  • Het ontwerp voorkomt ophoping van water en daaropvolgende bacteriële groei 
Het verbeteren van productiviteit 
  • Vullingen met hoge capaciteit zorgen voor minder onderhoudsintervallen
  • Water-resistentie: beschermt navullingen,
  • Water-resistentie is bestemd voor hoog-temperaturen wasbeurten zonder afdekking of verwijdering van dispensers van de muur 
Gericht op duurzaamheid
  • Vullingen zijn FSC-gecertificeerd
 
Lees hier (NL) of hier (BE) meer over de Tork Wasstation Dispenser.
 
 
1, 2, 3Onderzoek uitgevoerd door PRS Invivo in maart 2021. De enquête is uitgevoerd in Amerika en Duitsland met 100 respondenten. 

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Stefan Bruckmann, Brand Activation Manager DACH & BNLX
+49 (0)621 778 4734
stefan.bruckmann@essity.com