Herobanner3200x100_13.jpg

Tork-assortimentsoverzicht 2019 nu beschikbaar

20/12/2018

Tork - assortimentsoverzicht 2019 nu beschikbaar

Tork® heeft het meest uitgebreide aanbod in Europa voor zakelijke klanten. Of het nu voor uw sanitaire ruimte, keuken, reinigingstaken of servetten en tafelaankleding is, wij hebben het voor u. Wij leveren u duurzame oplossingen met toegevoegde waarde gebaseerd op een veilige, efficiënte en milieuvriendelijke inkoop, productie en ontwikkeling. Dit wordt bewezen door het feit dat 80% van alle Europese Tork-producten een of meerdere erkende Europese ecolabels dragen. Klik hier om ons digitale assortimentsoverzicht per 2019 te bekijken.

Informatie

Het merk Tork omvat een volledig assortiment producten en diensten op het gebied van hygiëne en reiniging voor de horecasector, de gezondheidssector alsook voor voedingsindustrie, kantoren, scholen en de industriële sector. Tot de producten behoren dispensers, papieren handdoeken, toiletpapier, zeep, servetten, industriële poetsrollen en keukenpapier. Door ervaring op het gebied van hygiëne, functioneel design en duurzaamheid is Tork marktleider in Europa geworden. Tork is een wereldwijd merk van Essity en een betrokken partner voor klanten in meer dan 80 landen. Voor meer informatie over Essity bezoekt u www.Essity.com

Privacybeleid
Gebruiksvoorwaarden