Vera Kleinrensink.jpg
Restaurant

Restaurant Amuse wint Tork servettenactie 2021!

12/07/2021

Om de heropeningsfase van de horeca te ondersteunen, schreef Tork een wedstrijd voor horecaondernemers uit. De prijs: een jaarvoorraad Tork servetten. Restaurant Amuse in ‘t Harde heeft de cheque inmiddels in ontvangst mogen nemen.

In het hele land werken horecaondernemers keihard om gasten de ultieme horeca-ervaring te bieden die ze maandenlang hebben moeten missen. Topprioriteit daarbij zijn voedselveiligheid, de aangescherpte hygiënenorm, creatieve manieren van werken en gastvrijheid. Om de horeca een extra steuntje in de rug te geven, zette het bedrijf onlangs een winactie uit. De prijs: een pallet met Tork servetten naar keuze, wat gelijkstaat aan een jaarvoorraad servetten van een gemiddeld fullservicerestaurant. Het enige wat men hoefde te doen is registreren en vertellen wat er het leukst is aan de Tork servetten. Restaurant Amuse in ‘t Harde kwam als gelukkige winnaar uit de bus. Filiaalhouder Vera Kleinrensink over de servetten: “Wij gebruiken ze in ons nieuwe concept: culikamperen! We geven mensen op de camping een doosje met bestek, een menukaart en natuurlijk mooie servetten, opgerold in een servetring. Daarna serveren wij vijf gangen met bijpassende wijnen, aan de camper- of caravandeur. De afwas kan men na afloop buiten zetten. Het levert superblije gezichten op!”

Foto door Pim Ras voor Entree Magazine