Horecava_Posting_1.jpg

Bezoek Tork op Horecava 2019!

21/12/2018

Van maandag 7 januari tot en met donderdag 10 januari 2019 staat Tork op de Horecava in de RAI te Amsterdam.

Hygiëne is essentieel in een gastronomische keuken. Ontdek welke hygiëneproducten niet mogen ontbreken in de keuken van een chef-kok. Maak onder andere kennis met onze vernieuwde en verbeterde Tork Reflex™-range.

Daarnaast presenteren wij nieuwe, luxueuze LinStyle®-tafelaankleding, ideaal voor cateraars en hotels.

We verwelkomen u graag. U vindt ons in hal 8 op standnummer 08.314

Meer info over Horecava, klik hier

Informatie

Het merk Tork omvat een volledig assortiment producten en diensten op het gebied van hygiëne en reiniging voor de horecasector, de gezondheidssector alsook voor voedingsindustrie, kantoren, scholen en de industriële sector. Tot de producten behoren dispensers, papieren handdoeken, toiletpapier, zeep, servetten, industriële poetsrollen en keukenpapier. Door ervaring op het gebied van hygiëne, functioneel design en duurzaamheid is Tork marktleider in Europa geworden. Tork is een wereldwijd merk van Essity en een betrokken partner voor klanten in meer dan 80 landen. Voor meer informatie over Essity bezoekt u www.Essity.com