TORK DCP-2_STILL.jpg
Facilitaire dienstverleners

Tork introduceert Digitale Schoonmaakplannen: Nieuwe managementsoftware voor slimmere schoonmaakroutines

28/10/2019

Tork, het wereldwijd toonaangevende merk voor hygiëne op de werkplek, introduceert Tork Digitale Schoonmaakplannen, één van de meest geavanceerde softwareprogramma's voor schoonmaakmanagement op de markt. Het is een tool die planning en management digitaliseert voor een meer efficiënte schoonmaakroutine. Ook biedt de tool facilitair managers diverse opties voor rapportages en meer controle over de verschillende verantwoordelijkheden.

De managementsoftware omvat functies voor planning, communicatie, administratie en controle en kan worden gebruikt door zowel middelgrote als kleine schoonmaakbedrijven. Met Tork Digitale Schoonmaakplannen krijgen schoonmaakbedrijven overzicht in de verschillende werkzaamheden - “We hebben de stap naar de software-industrie gezet, omdat er behoefte is aan een eenvoudige digitale schoonmaakoplossing. Tork Digitale Schoonmaakplannen geven het management de middelen die ze nodig hebben om hun werkzaamheden zo efficiënt mogelijk in te delen”, zegt Hazel Wenzel, Regional Marketing Manager, Commercial.

Efficiënt werken
Voor managers biedt de software voordelen bij het maken van planningen en het verdelen van taken. Zaken kunnen zorgvuldig teruggekoppeld worden door de eenvoudig te verkrijgen rapportages in de Tork Digitale Schoonmaakplannen. Schoonmaakpersoneel kan op zijn beurt via de software communiceren met het management om snel en eenvoudig problemen op te lossen en belangrijke kwesties melden door een foto te uploaden. “We wilden een service ontwikkelen die het werk van schoonmakers makkelijker maakt. Schoonmakers zijn van groot belang voor de resultaten die worden geleverd aan onze klanten en de bezoekers van de locaties”, aldus Hazel Wenzel, Regional Marketing Manager, Commercial.