Xpress yourself. Stimuleer uw bedrijf.

dispenser_original.jpg
Tork Xpressnap is het enige servetsysteem dat het verbruik van servetten vermindert en een digitale DIY-marketingtool biedt waarmee u uw marketingberichten direct kunt aanmaken en delen op sociale media, of kunt afdrukken en laten zien in de AD-a-Glance®-ruimten. 
 
Een advertentie creëren is heel eenvoudig. U hoeft alleen maar deze 4 stappen te volgen.

  1. Bedenk uw bericht
  2. Kies een template of maak er zelf een
  3. Sla uw design op
  4. Laat uw bericht zien in uw restaurant en op social media!
 

Ontdek hoe Ken en Grace Tork Xpressnap gebruiken om het succes van hun zaak te vergroten

Word creatief met gepersonaliseerde marketingboodschappen en professionele designs die u helpen om uw bedrijfsdoelen te realiseren als het verhogen van traffic, terugkerende business en het verhogen van de bestedingen. Restauranteigenaren Ken en Grace vertellen hoe zij Tork Xpressnap gebruiken om hun zaak een boost te geven.
 
Dit zijn drie manieren waarop Tork Xpressnap u kan helpen bij het behalen van uw zakelijke doelen:

  • Word actief op social media

    70% van zelfbedieningsrestaurantbezoekers volgt restaurant-gerelateerde content op social media. Gebruik onze digitale tool om een unieke boodschap te maken en deel het direct op uw social mediakanalen om het aantal bezoekers aan uw restaurant te verhogen.

  • Wees persoonlijk

    79% van de restaurantbezoekers keert eerder terug naar het restaurant als ze een gepersonaliseerde beleving hebben gehad. ​​Gebruik daarom onze digitale tool voor het delen van speciale aanbiedingen, de traditie van uw restaurant of uw betrokkenheid bij de gemeenschap. Restaurantbezoekers geven aan dat deze zaken de loyaliteit stimuleren.

  • Trek aandacht

    16% van de zelfbedienings- enfastfoodrestaurantbezoekers is het ermee eens dat een aantrekkelijke tabletop-marketingboodschap(als beelden van een nieuwe aperitief, drankje of dessert) de kans vergroot datze meer besteden. Verleid hen met uw persoonlijke marketingboodschap – hier te creëren in slechts een paar minuten.

  • 65% van restaurantbezoekers is het ermee eens dat een gepersonaliseerde beleving hogere prijzen rechtvaardigt.
  • 38% van de restaurantbezoekers ziet de introductie van nieuwe gerechten op het menu graag op hun sociale media.

Want Tork Xpressnap in Your business?

Contact us today!

Neem contact met ons op

Voer voornaam in
Voer achternaam in
Voer een juist e-mailadres in
Vul hier uw bedrijfsnaam in
Vul hier uw telefoonnummer in
Voer uw bericht in
500  
Dit formulier vraagt om uw contactgegevens, zodat we via e-mail op uw vraag kunnen reageren. Bekijk onze gebruiksvoorwaarden en ons privacybeleid voor een gedetailleerde beschrijving van hoe we uw ingezonden gegevens beschermen en beheren.
Bevestig dat u de informatie over de persoonlijke gegevens en de gebruiksvoorwaarden hebt gelezen

Thank you, we have received your message.

Sluiten

Disclaimer onderzoek

*Het onderzoek werd van 17 november tot 13 december 2017 uitgevoerd onder 1.026 personen in Nederland tussen 18-60 jaar, die in de afgelopen maand ten minste eenmaal in een restaurant hadden gegeten. Het onafhankelijke onderzoek is uitgevoerd door de firma United Minds, die gebruik heeft gemaakt van een web panel via de panel provider CINT.