Linstyle lifestyle portr. 15647.jpg

Oanten

Wij hebben overal ter wereld tevreden klanten. Hier vindt u enkele van hun verhalen.

Betere apenstreken met schoonmaak gericht op klanten


Door de digitale schoonmaakoplossing van Tork EasyCube™ is de Nederlandse dierentuin de Apenheul erin geslaagd om de kwaliteit van schoonmaken te verhogen en klachten aanzienlijk te verminderen in slechts één seizoen. Maar de oplossing zorgt ook voor een meer langdurige verandering in de mindset van de Apenheul-medewerkers.

Lees hier verder

Tork EasyCube heeft alles veranderd


Tork EasyCube™ heeft het schoonmaken niet alleen leuker gemaakt, maar de tevredenheid van bezoekers over de sanitaire ruimten van dierentuin en pretpark Furuvik is ook nog nooit zo goed geweest. “Ik kan minder tijd besteden aan toezicht op de schoonmaak en heb toch meer controle”, zegt support manager Kajsa-Lotta Halvarsson.

Lees hier verder

Digitaal schoonmaakbeheer zorgt voor topkwaliteit bij ‘Welle 7’


Het urban-conceptcentrum ‘Welle 7’, waarvan de diverse mix van business, entertainment, onderwijs en winkelen uniek is in Europa, brengt grote uitdagingen met zich mee op het gebied van facilitair beheer. Het spreekt voor zich: acht verdiepingen, verspreid over 14.000 vierkante meter en 3000 bezoekers per dag in de sanitaire ruimten. Om de beste schoonmaakkwaliteit te kunnen garanderen, besloot center-operator Migros Aare de digitale tool voor schoonmaakbeheer in te voeren: Tork EasyCube™.

Lees hier verder

Klachten zijn verleden tijd met behulp van intelligente sanitaire ruimten


Wanneer je sporttrainingen van de hoogste kwaliteit aanbiedt aan een miljoen bezoekers per jaar, telt ieder detail. De IKSU sportfaciliteit in Umeå telt 22.000 vierkante meter en biedt alles van fitnesszalen en zwembaden tot klimmuren en velden voor indoor beach volleybal. Dat betekent ook dat er vele sanitaire ruimten zijn. Daarom heeft dit grootste sportcomplex van Scandinavië ervoor gekozen om de sanitaire ruimten intelligent te maken, waardoor er is afgerekend met klachten en een geheel nieuwe structuur voor schoonmaken is aangenomen.

Lees hier verder

Tork Xpressnap® biedt een nette oplossing voor het drukke Star Buffet


Buffetrestaurants zijn druk. En Star Buffets zijn hierop geen uitzondering; de vele locaties serveren duizend maaltijden per dag, met een aanbod van meer dan 150 verschillende gerechten. Zulke hoeveelheden vergen een kwaliteitsmanagementsysteem met producten en partners die hen helpen dit te bereiken.

Lees hier verder

En er wordt weer geracet


Royal Randwick Racecourse is een paardenrenbaan van wereldklasse in Sydney, Australië, die op een willekeurige racedag door wel 52.000 personen bezocht wordt. Het publiek bestaat uit een mix van fervente gokkers, sociale bezoekers, fashionista's en gezinnen, maar ze zijn er allemaal om de spanningen van een eersteklas race te ervaren met het geluid van de daverende hoeven die op slechts een paar meter afstand naar de finish sprinten.

Lees hier verder

Sparkling Hill Resort


Sparkling Hill Resort is een van de meest spectaculaire wellness-bestemmingen ter wereld. Het resort is uitgehouwen in een granieten rots en kijkt uit over Lake Okanagan, British Columbia.

Lees hier verder

Eén keer even wegglijden en het is voorbij


Het nationale skiteam van Noorwegen zou zonder deze mensen nooit zo snel de bergen af gaan.

Lees hier verder

Wie wat spaart, die heeft wat


Lord of the Fries is een van de eerste fastfood franchises met een betrouwbare vegetarische en milieugerichte aanpak. Het is een nieuw concept met winkelontwerpen die aansluiten op zeer eigentijdse, jonge profielen en klanten.

Lees hier verder

Zelfs het kleinste beetje pluis is al te veel


Inkt, verf of chemische producten: wat er ook wordt vervoerd in een 'intermediate bulk container' (IBC), als CONTek IBC-Service GmbH klaar is met schoonmaken moeten alle resten spoorloos zijn verdwenen.

Lees hier verder

Bocuse d'Or: De zoektocht naar het winnende recept


Bocuse d'Or is de meest prestigieuze gastronomische competitie ter wereld. Tijdens de competitie heb je slechts één kans: er mogen geen fouten gemaakt worden in de jacht op de winnende formule.

Lees hier verder

Een project met alles erop en eraan – duurzaamheid, design en smaak


Neil Perry van de Rockpool Group is een creatieve kok met een sterk milieugerichte ethiek wat betreft de ingrediënten en de leveranciers waar hij meer werkt. Geïnspireerd door het succes van zijn Rockpool Bar & Grill Burger hebben Neil en zijn mededirecteuren Trish Richards en David Doyle besloten om "de burger aan de man te brengen" met hun nieuwe gastronomische "Burger Project" in Sydney.

Lees hier verder