Maakt u al gebruik van Tork EasyCube™?
Inloggen

Slimmere systemen, slimmer onderhoud

Tork EasyCube™ is een cloudgebaseerde dienst die actuele gegevens verzamelt van verbonden apparaten. 
 
Dankzij de actuele informatie – weergegeven in een eenvoudig te gebruiken webapplicatie – kunnen de schoonmaakteams direct aan de slag waar ze het hardst nodig zijn. Elke taak is belangrijk. 
 
Dit alles resulteert in schoonmaaktaken die op een logische manier worden aangepakt en waarmee er op arbeidskosten wordt bespaard, er een hogere klanttevredenheid wordt gecreëerd en waardoor het personeel met veel meer motivatie aan de slag zal gaan.

Wilt u gebruikmaken van Tork EasyCube™?

U hoeft ons alleen een kort berichtje te sturen! Een vertegenwoordiger van Tork zal dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Neem contact met ons op

Neem contact met ons op

Voer voornaam in
Voer achternaam in
Voer een juist e-mailadres in
Vul hier uw bedrijfsnaam in
Voer uw bericht in
500  

Bedankt dat u contact met Tork hebt opgenomen. Wij komen zo snel mogelijk bij u terug.

Sluiten

Facilitaire schoonmaak betreedt het digitale tijdperk

EasyCube_connected dispenser.tif

Verbonden apparaten

De sensortechnologie in de dispensers van Tork, het telsysteem voor bezoekers en de DCU's meten het aantal bezoekers en hoeveel papier er nog is.
EasyCube_connected cleaning.tif

Mobiele toegang tot intelligente, actuele gegevens

Gegevens van individuele apparaten worden verzameld en weergegeven in de cloudgebaseerde app van Tork EasyCube™.
Tork EasyCube_cleaning statistics.jpg

Slimme analysemogelijkheden voor geoptimaliseerde activiteiten

Metingen volgen en voorspellen het gebruik. Schoonmaakstatistieken kunnen gebruikt worden om de efficiëntie te verbeteren. 

Inzichten aan de hand van gegevens

Facilitaire managers en schoonmaakpersoneel hoeven niet langer meer te reageren op klachten over sanitaire ruimten waar producten op zijn, en kunnen het schoonmaken op een meer proactieve en flexibele manier aanpakken. 

Op de korte termijn worden actuele gegevens geordend met kleuren waardoor schoonmakers kunnen zien welke ruimten direct onderhoud nodig hebben. 

Op de lange termijn kunnen managers de statistieken gebruiken om besluiten te maken over optimale schoonmaakroutines. 

Easycube.tif

Zeer efficiënte manier van schoonmaken

Dankzij de waarschuwingen bij lage vulniveaus en bezoekersaantallen op de Tork EasyCube™-app is het niet meer nodig om sanitaire ruimten zelfstandig te controleren. Schoonmaakpersoneel kan de aandacht richten op de sanitaire ruimten waar onderhoud het meest nodig is. 
 
Schoonmaakpersoneel weet van tevoren wat er moet worden meegenomen en hoeveel, waardoor trips naar de voorraadkast worden beperkt. 
EasyCube_needbased cleaning.tif

Effectievere manier van communiceren

Tork EasyCube™ is aan te passen aan de afzonderlijke wensen van elk bedrijf en geeft managers de mogelijkheid om optimale onderhoudsroutes in te plannen aan de hand van gegevens over veelbezochte gebieden en piekuren. 

De berichtenfunctie van de applicatie biedt ook een zeer effectieve manier van communiceren. 

Schoonmaakteams staan in direct contact met hun managers en elkaar, zelfs wanneer ze zich op grote afstand van elkaar bevinden. 

EasyCube_tablet_connected cleaning.tif

Kwaliteitsgarantie

Dankzij informatie is het voor iedereen eenvoudiger om de juiste besluiten te nemen. Door het gebruik van producten over een langere tijd waar te nemen, kunnen managers slimme besluiten nemen over het budget en de aankoop van producten. 

Managers kunnen de prestaties ook meten ten opzichte van de KPI's, waardoor de hoogste schoonmaakkwaliteit wordt geleverd tegen de laagste kosten. 

EasyCube_digital cleaning.tif

De beloningen voor de onderneming

Tork EasyCube™ biedt voordelen voor allerlei soorten ondernemingen, en dan vooral voor ondernemingen die verspreid zijn over een groot gebied met grote verschillen in bezoekersaantallen, zoals attractieparken en luchthavens. 
 
Nog belangrijker: het is een dienst die het meest geschikt is voor vooruitstrevende bedrijven en managers die geïnteresseerd zijn in een nieuwe en betere manier van werken. Het is een briljante manier om de klanttevredenheid te verbeteren of hoog te houden en ondertussen de activiteiten veel effectiever en kostenefficiënter te maken. 

  • Dezelfde middelen, betere schoonmaak

    Tijd, geld en moeite worden bespaard door over te stappen van een vast schoonmaakrooster naar een dynamisch rooster gericht op waar het nodig is. 
     
    Doordat het schoonmaakpersoneel beschikt over een efficiëntere manier van werken dankzij 77% minder dispensercontroles, is er meer tijd over om de kwaliteit van het schoonmaken over alle sanitaire ruimten te verbeteren. Onderzoeken hebben een verbetering van 62% laten zien in schoonmaakactiviteiten.* 
     
    Het verminderen van onnodige kosten terwijl de klantenervaring wordt verbeterd is geen paradox, het is simpelweg goed zakendoen! 
     
    * Marktonderzoek uitgevoerd door een derde partij met observatieonderzoeken en interviews voor en na de implementatie van Tork EasyCube™ bij een faciliteit met 20.000 bezoekers per week. 

  • Hogere motivatie en productiviteit

    Tork EasyCube™ geeft het schoonmaakpersoneel de controle over de effectiviteit van het eigen werk. 
     
    Door precies te weten waar ze moeten zijn en waarom wordt hun werk meer de moeite waard. In plaats van dat het personeel alsmaar terugkerende taken uitvoert, kan er gebruikgemaakt worden van de schoonmaakstatistieken van Tork EasyCube™ om meer geïnformeerde bijdragen te leveren aan de klanttevredenheid. 
     
    Het resultaat? Meer motivatie, tevredenheid en behoud van personeel. Sommige ondernemingen hebben zelfs een vermindering waargenomen in het aantal ziekmeldingen!

  • Perfecte gastvrijheid

    Dankzij actuele informatie is het eenvoudig om klachten te voorkomen voordat ze zich voordoen. Met Tork EasyCube™ is het mogelijk om elke gast te verwelkomen met een altijd schone, goed gevulde en heerlijk ruikende sanitaire ruimte. 
     
    Dankzij de tijdsbesparingen kunnen middelen worden gebruikt om nog beter schoon te maken, waardoor de klantervaring nog meer wordt verbeterd. 

  • Tot wel 62% meer schoonmaakactiviteiten
    * Marktonderzoek uitgevoerd door een derde partij met observatieonderzoeken en interviews voor en na de implementatie van Tork EasyCube™ bij een faciliteit met 20.000 bezoekers per week.
  • Tot wel 76% minder tijd met lege dispensers
    Gegevens van het Tork EasyCube™- systeem worden verzameld die de tijden laten zien waarbij dispensers bijna leeg of leeg zijn Maart 2016 (na implementatie); in vergelijking met dezelfde maand in 2015 (vóór implementatie).

Downloads

EasyCube_connected cleaning.tif

Tork EasyCube brochure

9 MB